Uwaga!
Blog zawiera treści homoseksualne, przemoc oraz wulgaryzmy!
Jeżeli Ci to nie odpowiada, opuść bloga.
Wszystkich innych zapraszam do czytania :)

sobota, 10 listopada 2012

Informacja

Jak widzicie, na blogu nastąpiła zmiana szablonu. Wynika to z kilku rzeczy, a mianowicie:
pojawiło się już kilka ocen mojego bloga i zasugerowano mi, żebym zmieniła szablon, ponieważ nie pasuje on do treści. Oczywiście nie mam zamiaru robić tego, co mi każą, ale po chwilowym zastanowieniu stwierdziłam, że faktycznie będę odchodzić od Itachiego w czerwonej sukience.
Historia teraz pisze się jak szalona i niebawem rozpocznę nowy wątek w opowiadaniu. Po wyglądzie bloga już możecie się troszkę domyślić, o co będzie chodziło :P I to jest właśnie drugi powód zmiany szablonu.
Oczywiście Reciakowej wciąż serdecznie dziękuję, ponieważ domyślam się, ile pracy włożyła w stworzenie takiego szablonu. Mam nadzieję, że wciąż będziesz czytać moje opowiadanie ^_^ :P
Dodatkowo moje gg znów jest aktywne. Miałam z nim sporo problemów, ale w końcu się wkurzyłam i przeniosłam konto na AQQ. Na szczęście udało mi się nie stracić numeru i kontaktów XD

Na koniec jeszcze chciałam powiedzieć, że nowy rozdział wstawię najprawdopodobniej w niedzielę, bo mimo że już od jakiegoś czasu jest napisany, to zupełnie nie mam weny, żeby go sprawdzić. Tak więc zaglądajcie tutaj albo jak mówiłam napiszcie do mnie ^^
No to tyle, czas spać :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz